دانلود بازی بسیار زیبا و ترسناک Resident Evil 6 برای PS3

 

 

• در سراسر جهان ترسناک. شیوع ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است. برای مبارزه با biougrozoy، قهرمانان را برای رفتن به شمال آمریکا، شرق اروپا و چین.

• انواع شخصیت ها و طرح های پیچیده. چهره کریس Redfield، لئون کندی و جیک مولر، که هر یک از آنها با شریک زندگی خود را به همراه – تاریخچه رزیدنت ایول ۶ از سه نقطه نظر تغذیه می کند.

• تاثیر دو برابر شود. بازی رزیدنت ایول ۶ می تواند به تنهایی و یا با دوستان – هر دو برای یک کنسول واحد، و یا بیش از یک شبکه.

• آزمون جدید. ویروس کشنده است قادر به گرفتن بسیاری از اشکال است، اما همیشه خطرناک است.
در یک سری از رزیدنت ایول زامبی بازگشت! در حال حاضر آنها را اجرا، پرش و حتی استفاده از سلاح. این باعث می شود آنها را خطرناک تر از هر زمان دیگری قبل از.
در شرق قهرمانان اروپا در انتظار یک فرم جدیدی از جهش – Dzh’avo. این دشمنان فوق العاده به سرعت بهبود است و می تواند به راحتی التیام زخم های خود را. علاوه بر این، با آسیب عمده به هر منطقه از بدن، Dzh’avo می تواند روند جهش کنترل شده، شروع به برقراری مجدد قابلیت مبارزه با آن و حتی ویژگی های جدید، که باعث می شود آنها را حتی بیشتر خطرناک و غیر قابل پیش بینی است.
با این وجود نوع دیگری از جهش در ویروس به – دالی. روند جهش از این موجودات بیشتر طول می کشد، اما زمانی که آن را در نهایت به پایان رسید، آزادی وحشتناک ترین و خطرناک ترین موجودات را از جیبش در آورد.

• بازگشت از مزدوران. حالت ترجیحی “مزدوران» (مزدوران)، به خوبی اثبات شده در رزیدنت ایول گذشته، و نیز در سری بازی های جدید ظاهر می شود.

• بههنگام شده در مدیریت. یکی از ویژگی های بازی Resident Evil 6 خواهد بود یک سیستم اصلاح شده کنترل شخصیت است. از حالا به بعد، شخصیت ها قادر به شلیک در حالی که در حال اجرا، کشویی، آلیاژها در هر جهت، برای مخفی کردن در پشت پوشش و استفاده از حملات غوغا پیشرفته.

 

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link                               

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Capcom


Handsome Boy

فانیها

91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: